1. Rekisteröityminen

1.1. Tilauksen tekeminen edellyttää rekisteröitymistä ja että asiakkaan tulee olla täysi-ikäinen luonnollinen ja täysivaltainen henkilö. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee:
a) rekisteröityä kuluttajana MILDOT asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pakolliset tiedot.
b) Antaa suostumuksensa, että MILDOTrekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. MilDotin asiakastiedot ovat luottamuksellisia. MILDOT sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja.
1.2. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.
1.3. Myös oikeushenkilö eli yritys voi olla asiakas, mutta tällöin asiakkaalla ei ole kuluttaja-asiakkaille tarkoitettuja oikeuksia kuten tuotteen palautusoikeus sopimusehtojen mukaisesti. Sama koskee tilannetta, jossa palvelusta ostettua tuotetta käytetään elinkeinotoiminnassa. Asiakas vastaa palveluntarjoajalle antamiensa tietojen oikeellisuudesta.

Palveluntarjoajalla on oikeus evätä rekisteröityminen ja oikeus tarvittaessa sulkea asiakkaan käyttäjätunnus.

2. Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse (050-554 77 80). Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun MILDOT on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista. Poikkeuksena on tilauksesta valmistetutut tai erikseen tilatut tuotteet, joita emme voi hyvittää tai ottaa vastaan.

3. Hinnat

3.1. Voimassaolevat hinnat löytyvät MILDOT kotisivuilta osoitteessa mildot.fi. Voimassaoleva hinta on euroissa (EUR) ja sisältää arvolisäveron (ALV). MILDOT pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.
3.2. Tilaukseen lisätään toimituskulut. Toimituskulut löytyvät toimitusehdoista.
3.3. Tällä hetkellä toimitamme ainoastaan Suomeen, mutta selvitämme mielellään myös postituskulut ulkomaille.

4. Toimitus ja nouto

4.1. Mikäli tuote on varastossamme, arvioitu toimitusaika 1-3 työpäivää. Jos tuotesaatavuus on heikko tai viivästyy niin ilmoitamme asiasta mahdollisemman nopeasti.
4.2. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. MILDOT toimii toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.
4.3. MILDOT toimittaa tuotteita toistaiseksi vain Suomessa. Kaikki toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä, elleivät kuluttaja ja MILDOT muuta erikseen sovi.
4.4. Tilauksen voi myös noutaa meidän kaupasta Kemiössä, silloin tilauksen ei tule mitään rahtikuluja. Soita meille sopiakseen ajankohdasta.

5. Tilaaminen ja Maksaminen

Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:
5.1 Tilaus postitoimituksella:
* Kun olet lähettänyt tilauksesi meille saat samantien tilausvahvistuksen sähköpostitse.
* Kun tilauksesi on pakattu niin lähetämme laskun sähköpostitse josta löydät tili- ja viittenumeron y.m.
* Maksuosoituksen kirjauduttua tilillemme, lähetämme tilauksen välittömästi.
5.2. Tilauksen nouto Espoosta:
 (pelkkä tuotehinta = ei muita kuluja). Noin 2-3 viikon välein voit noutaa tilauksesi Espooon Tuomarilasta. Maksu suoritettaan ennakkon yrityksne tilille.

6. Palautukset

6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet 14 (neljäntoista) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
6.2. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@mildot.fi ENNEN tuotteen palauttamista saadakseen palautusosoitteen ja viitekoodin.
6.3 Paketeista, jotka palauvat automaattisesti meille (jos jätät tilauksen noutamatta postista) veloitamme postituskulut molempiin suuntiin (postin hinnaston mukaan) + yhteensä 10€ purku- ja laskutuslisänä.
6.4. Jos palautatte tilauksenne tai osan siitä, palautamme teille kaikki teiltä kyseisestä tuotteesta/tuotteista saamamme suoritukset, lukuunottamatta ​edullisimman toimitustapamme ylittävää summaa,viimeistään 14 päivän kuluttua  saatuamme tuotteet meille.
6.5. Teidän on lähetettävä tavarat takaisin tai luovutettava ne meille viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua lähetyksen vastaanottamisesta. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.Voitte palauttaa tuotteet haluamallanne toimitustavalla. Emme vastaa palautuksesta aiheutuvista kustannuksista. Voitte palauttaa tuotteet myös myymäläämme. Palautusosoitteen ja tarkemmat palautusohjeet saatte asiakaspalvelustamme peruuttamisilmoituksen tekemisen jälkeen.

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme jatkotoimenpiteiden selvittämiseksi.

8. Reklamaatio

8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa meille, mieluiten sähköpostitse osoitteeseen info@mildot.fi
Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tuotteen, MILDOT palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.
8.2. Jos huomaat paketissa vaurion niin reklamoi se heti noutopisteessa, ilmoita myös meille asiasta.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)

9.1. MILDOT ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy MilDotin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, lakosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai alle kolme vuotiaiden kakaroiden tuhoteoista tai muusta vastaavasta MilDotin toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10. Riitojen ratkaisu

10. Riitojen ratkaisu

10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
10.2. Tästä sopimuksesta johtuvat erimielisyydet ja riitaisuudet pyritään ratkaisemaan osapuolten välisin neuvotteluin. Mikäli neuvottelu ei johda osapuolia tyydyttävään tulokseen, ratkaistaan erimielisyydet Yogalife kotipaikan tuomioistuimessa.

Yksityisyys ja tietosuoja

  • MILDOT asiakastiedot ovat luottamuksellisia.
  • MILDOT sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.
  • Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.
  • MILDOT ei pyydä eikä tallenna kuluttajasta
    a) syntymäaikaa tai henkilötunnusta
    b) pankkiyhteystietoja
    c) luottokorttitietoja