1. Rekisteröityminen

1.1. Tilauksen tekeminen edellyttää rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee:
a) rekisteröityä kuluttajana MilDot asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pakolliset tiedot.
b) Antaa suostumuksensa, että MilDot rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. MilDotin asiakastiedot ovat luottamuksellisia. MilDot sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja.
1.2. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

2. Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse (050-554 77 80). Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun MilDot on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu osa tilauksesta tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista. Poikkeuksena on tilauksesta valmistetutut tai erikseen tilatut tuotteet, joita emme voi hyvittää tai ottaa vastaan.

3. Hinnat

3.1. Voimassaolevat hinnat löytyvät MilDot kotisivuilta osoitteessa mildot.fi. Voimassaoleva hinta on euroissa (EUR) ja sisältää arvolisäveron (ALV). MilDot pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.
3.2. Tilaukseen lisätään toimituskulut. Toimituskulut löytyvät toimitusehdoista.
3.3. Tällä hetkellä toimitamme ainoastaan Suomeen, mutta selvitämme mielellään myös postituskulut ulkomaille.

4. Toimitus ja nouto

4.1. Mikäli tuote on varastossamme, arvioitu toimitusaika 1-3 työpäivää. Jos tuotesaatavuus on heikko tai viivästyy niin ilmoitamme asiasta mahdollisemman nopeasti.
4.2. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. MilDot toimii toimituksen suhteen kuluttajien tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista.
4.3. MilDot toimittaa tuotteita toistaiseksi vain Suomessa. Kaikki MilDot toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä, elleivät kuluttaja ja MilDot muuta erikseen sovi.
4.4. Tilauksen voi myös noutaa meidän kaupasta täällä Espoon Tuomarilassa, silloin tilauksen ei tule mitään rahtikuluja.

5. Maksuehdot

Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:
5.1 Ennakkotilisiirto. Maksuosoituksen kirjauduttua tilillemme, lähetämme tilauksen välittömästi. Maksuosoituksen suuruus selviää verkkokaupan lähettämästä tilausvahvistuksesta.
5.2. Postiennakko. Maksu suoritetaan postikonttorissa lähetystä noudettaessa. Lähetys luovutetaan kuluttajalle maksua vastaan. Mikäli kuluttaja haluaa tilauksen postiennakolla, tulee asiasta mainita tilausta tehdessä. Tällöin kuluttaja maksaa postiennakosta aiheutuvat kulut.
5.3. Nouto Espoosta: Tilauksen (pelkkä tuotehinta = ei muita kuluja) voi maksaa paikan päällä käyttäen tilisiirtoa tai käteisellä.

6. Palautukset

6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet 14 (neljäntoista) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.
6.2. Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen sales@mildot.fi ENNEN tuotteen palauttamista saadakseen palautusosoitteen ja viitekoodin.
6.3 Paketeista, jotka palauvat automaattisesti meille (jos jätät tilauksen noutamatta postista) veloitamme postituskulut molempiin suuntiin (postin hinnaston mukaan) + yhteensä 10€ purku- ja laskutuslisänä.

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme jatkotoimenpiteiden selvittämiseksi.

8. Reklamaatio

8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa meille, mieluiten sähköpostitse osoitteeseen info@mildot.fi
Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tuotteen, MilDot palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.
8.2. Jos huomaat paketissa vaurion niin reklamoi se heti noutopisteessa, ilmoita myös meille asiasta.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)

9.1. MilDot ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy MilDotin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, lakosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai alle kolme vuotiaiden kakaroiden tuhoteoista tai muusta vastaavasta MilDotin toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10. Riitojen ratkaisu

10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Yksityisyys ja tietosuoja

  • MilDot asiakastiedot ovat luottamuksellisia.
  • MilDot sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille.
  • Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.
  • MilDot ei pyydä eikä tallenna kuluttajasta
    a) syntymäaikaa tai henkilötunnusta
    b) pankkiyhteystietoja
    c) luottokorttitietoja
×

Cart